Søren B-F Petersen
Indmeldt: 06. aug 2006 Indlæg: 3 Geografisk sted: Århus
|
Skrevet: Fre sep 01, 2006 2:47 pm Emne: Søren B-F Petersen |
|
|
Hej, jeg hedder Søren, er 27 år og bor på Grundtvigs Hus Kollegiet i Århus N.
Til daglig går jeg på Aarhus Universitet, hvor jeg har en bachelor i Statskundskab og Erhvervsøkonomi. For tiden skriver jeg speciale.
Mine hobbyer er ashtanga yoga og italiensk. Og så skal jeg til at begynde til salsa med kæresten, det kommer til at blive spændende
I sommers blev jeg uddannet hypnotisør hos Käte, en uddannelse, som vil præge mine tanker og adfærd resten af mit liv.
Derudover var jeg en uge i Norge, sammen med min norske kæreste, som ville have mig op på norges højeste punkt, Galøpiggen (2469 m.o.h.), hvilket var en flot og hård tur.
I første omgang vil jeg bruge udddannelsen til at øve mig på nogen prøvekaniner på kollegiet og venner og familie. Det bliver nok fortrinsvis eksamensangst og fobier, som jeg kommer til at behandle.
Jeg har snust lidt rundt på forummet, og der ligger en masse spændende ting, hvoraf flere scripts mv. allerede er printet ud og afprøvet. I første omgang vil jeg bidrage med nogen boganmeldelser, som j håber kan være til gavn. Afslutningsvis vil jeg gerne sige tak til alle jer andre gavede hypnotisører for den søde velkomst vi nye hypnotisører har fået. |
|