hypnoenergi.dk Forum Indeks hypnoenergi.dk
Hypnoenergis forummer
 
 FAQFAQ   SøgSøg   Tilmeldte brugereTilmeldte brugere   GrupperGrupper   TilmeldTilmeld 
 ProfilProfil   Login for at vise private beskederLogin for at vise private beskeder   LoginLogin 

Vera Mølgaard

 
Dette forum er låst, du kan ikke skrive nye, svare eller rette indlæg   Dette emne er låst, du kan ikke rette eller besvare indlæg    hypnoenergi.dk Forum Indeks -> Profiler
Vis foregående emne :: Vis næste emne  
Forfatter Besked
Vera Mølgaard



Indmeldt: 09. jan 2006
Indlæg: 5
Geografisk sted: Århus

IndlægSkrevet: Søn jan 15, 2006 11:03 pm    Emne: Vera Mølgaard Besvar, med citat

Jeg er 54 år og uddannet pædagog. Det meste af mit arbejdsliv har jeg arbejdet i børnehaveklasse.

Jeg har altid interesseret mig for sundhed og især for, hvordan tidligere oplevelser/livserfaringer på godt og ondt spiller ind på vores liv og livskvalitet i dag.

Jeg har derfor siden 1985 uddannet mig til zoneterapeut, kinesiolog og senest til hypnoterapeut. Også silvametoden har betydet meget for mig og min udvikling.
Jeg har haft klinik i mit hjem siden 1991.

Både i mit pædagogiske arbejde og i mit klinikarbejde har jeg mødt utrolig mange dejlige mennesker (børn, unge og ældre) som alle har beriget mit liv på den ene eller den anden måde.
Det er en glæde at hjælpe folk med at konfrontere "det svære" i deres liv og se dem komme videre.

Jeg er gift og har 3 voksne børn. Jeg bor tæt på skov og strand, hvilket jeg nyder meget. Derudover holder jeg af at synge, danse og læse.

Hvis du vil se mere, kan du besøge min hjemmeside www.kildentilsundhed.dk
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked Send email Besøg brugerens webside
Vis ikke emner ældre end:   
Dette forum er låst, du kan ikke skrive nye, svare eller rette indlæg   Dette emne er låst, du kan ikke rette eller besvare indlæg    hypnoenergi.dk Forum Indeks -> Profiler Alle tidspunkter er GMT + 1 (CET/Europa)
Side 1 af 1

 
Gå til:  
Du kan skrive nye indlæg i dette forum
Du kan besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke rette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke stemme på afstemninger i dette forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group