hypnoenergi.dk Forum Indeks hypnoenergi.dk
Hypnoenergis forummer
 
 FAQFAQ   SøgSøg   Tilmeldte brugereTilmeldte brugere   GrupperGrupper   TilmeldTilmeld 
 ProfilProfil   Login for at vise private beskederLogin for at vise private beskeder   LoginLogin 

Skitur

 
Dette forum er låst, du kan ikke skrive nye, svare eller rette indlæg   Dette emne er låst, du kan ikke rette eller besvare indlæg    hypnoenergi.dk Forum Indeks -> Tilbagemeldinger
Vis foregående emne :: Vis næste emne  
Forfatter Besked
L
Gæst





IndlægSkrevet: Tirs feb 27, 2007 6:51 pm    Emne: Skitur Besvar, med citat

Jeg har været hos Käte til behandling i forbindelse med, at jeg skulle på skitur. Jeg er meget bange for højder og har det heller ikke så godt med at få for meget fart på skiene. Eller det havde jeg i hvert fald ikke før jeg kom hos Käte.
Har været på skitur før, men denne gang, efter at have fået behandling, var det noget helt andet. Angsten for at falde og slå mig og angsten for de høje bjerge var slet ikke hæmmende for mig, og jeg kunne fare afsted som jeg gerne ville og endte faktisk med at blive helt god Smile
Tusinde tak for hjælpen, Käte.
Venlig hilsen L.
Tilbage til toppen
Vis ikke emner ældre end:   
Dette forum er låst, du kan ikke skrive nye, svare eller rette indlæg   Dette emne er låst, du kan ikke rette eller besvare indlæg    hypnoenergi.dk Forum Indeks -> Tilbagemeldinger Alle tidspunkter er GMT + 1 (CET/Europa)
Side 1 af 1

 
Gå til:  
Du kan skrive nye indlæg i dette forum
Du kan besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke rette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke stemme på afstemninger i dette forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group