hypnoenergi.dk Forum Indeks hypnoenergi.dk
Hypnoenergis forummer
 
 FAQFAQ   SøgSøg   Tilmeldte brugereTilmeldte brugere   GrupperGrupper   TilmeldTilmeld 
 ProfilProfil   Login for at vise private beskederLogin for at vise private beskeder   LoginLogin 

Marianne Christensen

 
Dette forum er låst, du kan ikke skrive nye, svare eller rette indlæg   Dette emne er låst, du kan ikke rette eller besvare indlæg    hypnoenergi.dk Forum Indeks -> Profiler
Vis foregående emne :: Vis næste emne  
Forfatter Besked
Marianne Christensen



Indmeldt: 05. apr 2006
Indlæg: 385
Geografisk sted: Vordingborg

IndlægSkrevet: Lør maj 06, 2006 12:20 pm    Emne: Marianne Christensen Besvar, med citat

Marianne Christensen, f. 1954

Uddannet NLP Master Practitioner i ´99 og hypnoterapeut i 2006.
Under min NLP-uddannelse stiftede jeg bekendtskab med hypnose og blev meget grebet af det. Derfor besluttede jeg at tage hypnoterapeut uddannelsen hos Käte, og den beslutning var banebrydende for mig. Jeg føler mig godt rustet til at hjælpe dem, der finder vej til mig.

Jeg har som underviser i over 25 år altid været optaget af at hjælpe mig selv og andre til personlig udvikling for at opnå livsglæde og god livskvalitet.
Arbejder med målsætning og positivt livssyn. Underviser voksne i psykologi, samarbejde & kommunikation samt formidling.

Som aktiv i det lokale kulturliv som iværksætter, skuespiller og fortæller i mange år har jeg erfaret, at de fleste mennesker undlader at give deres besyv med i det offentlige rum, fordi de er bange for 'at blive til grin' for andre. - Jeg vil gerne hjælpe andre til at finde hvile og ro i sig selv, så man tror på sig selv og ikke ligger under for andres mening. Ofte kommer vores frygt alligevel ikke til at gå i opfyldelse.
Min metode er en unik kombination af fortælling, hypnose og samtaleterapi.

Så hvorfor bekymre sig om fremtiden i stedet for selv at skabe den? Du er ofte din egen værste fjende. Hav lige så meget respekt for dig selv, som du har for dem, du måske sætter op på en piedestal.
'Virkeligheden er det, du gør den til.'


Jeg kan kontaktes på 5534 4774 eller mobil 3025 4774.
Valdemarsgade 54, 4760 Vordingborg. www.hypnoseterapi.nu, www.mariannechristensen.dk
_________________
Marianne Christensen
Vordingborg - Når det er tid til forandring
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked Send email Besøg brugerens webside
Vis ikke emner ældre end:   
Dette forum er låst, du kan ikke skrive nye, svare eller rette indlæg   Dette emne er låst, du kan ikke rette eller besvare indlæg    hypnoenergi.dk Forum Indeks -> Profiler Alle tidspunkter er GMT + 1 (CET/Europa)
Side 1 af 1

 
Gå til:  
Du kan skrive nye indlæg i dette forum
Du kan besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke rette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke stemme på afstemninger i dette forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group